Work...woRK..wORK...Oh....Work..


Work oh Work..bila tak der kerja nk kerja..bila dah der kerja tak larat n wat lak...
mana taknyer... setiap bangun dari tidur.. ingat file2 n kerja yang berlambak2 kat atas meja, belakang kerusi, bawah kaki..oh no!!!!!!!!

Allah telah berfirman: .....maka berjalanlah kalian ke seluruh penjuru bumi (Al-Mulk:15)...
Dan katakanlah:"Bekerjalah kamu sekalian...(At-Taubah:15)


hidup mesti diteruskan dan perlukan kerja utk meneruskan kehidupan..
walaupun mcmane pun..setiap hari bangun dari tdo aku akan memastikan aku sentiasa bermotivasi n ceria sepanjang hari...
kalau kita dah happy dari pagi...kita akan happy sampai ke petang..
seawal pagi aku akan bangun seawal mungkin n buka tv9-" tanyalah ustaz" dari situ aku dapat menambah ilmu tentang agama. kekadang aku tgok tv3, MHI...tak miss mesti tengok..sementara nak tunggu 8.15pagi nak pergi ofis..sambil2 breakfast tengoklah tv tu..
ilmu mesti dicari..ianya tak akan datang bergolek.. btul tak???

0 comments:

Post a Comment