good bye 2010....welcome 2011

muuuahhhhh....cik anum rindu adikkkkk...

 BOOM..BOOM....It's fireworks sound...
hai, semua...kita berjumpa lagi.. selamat tahun baru...

tahun baru planning pun baru lah...hehehe
dah tak mau ingat yg lepas pe yg berlaku...biarlah berlaku..aku harap tak akan berulang tahun ni...
cuti tahun baru 3 negeri aku jelajah...melaka, johor, last N9...back to K.l.... kalau dah balik k.l back to reality...heheh


keseronokan melanda...lupa pasal kerja..hihiikkk..main2 dengan anak2 buah kesayangan yang paling aku syg..
bermain dgn kanak2 merupakan suatu terapi kepada minda dan ketenangan jiwa raga aku... selain daripada lagu2..."music is my life"



tempat ku bermain sejak kecik...
 tahun 2011 azam aku adalah memperbaikan kepada pekara2 yg tak berapa okay dan yg dah okay diteruskan..
fokuskan pada kerja..kumpul duit byk2...untuk masa depan...:)
bila dah masuk tahun baru umur pun makin lah meningkat...so kemahiran pun kenalah tingkatkan dalam perbagai bidang..

                                  GOOD LUCK CIK ANUM...!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment