selamat hari guru.."Guru Penjana Tranformasi Pendidikan negara" 2011

Selamat Hari Guru kepada guru ku yang pernah mengajar aku sehingga aku berjaya sampai ketahap ni...
tanpa guru siapakah diri ku ni..
hari guru ni mengimbaskan kenangan sewaktu aku di zaman persekolahan...
SRK (P) SULTAN ABU BAKAR MUAR & SMK (P) SULTAN ABU BAKAR tempat aku menimba ilmu..
terima kasih kepada guru ku yang pernah mengajar aku..jasamu dikenang selama2nya
paling aku tak sangka der gak cikgu masih mengenali diri ku..."cikgu kahar yang mengajar sejarah masa f6..baru2 aku jumpa beliau dia majlis perkahwin adik ku, cikgu wahida yg mengajar lukisan..cikgu Rahmah yang mengajar Pengajian Am, Cikgu Ramlah yang paling class gitu..mengajar sains masa aku form 3..ayat yang paling aku tak lupa "saya tahu sepender awak 3 lubang" hahahha...kalau kitaorang malu2 nk jawab soalan dari dia..
THANKS CIKGU2 KU SEMUA..
teruskanlah perjuangan mu untuk mendidik anak bangsa kita yang bakal menjadi pemimpin bangsa dan agama.

 ........................................................

0 comments:

Post a Comment