Permulaan yang akan bermula

hi..lama rasa yer tak meluahkan perasaan aku kat dalan blog ni yg paling sempoi...lalalala...
sesuatu yang aku nak kongsi dengan korang yang sudi membaca blog aku ni..
ni berkenan dengan kerja..kerja part time....ni gara2 nak hilangkan rasa bosan...dah ada part time kerja  kat kumon tapi aku rasa bosan dan penat..tapi bila difikirkan2 mane der kerja kat dunianya yang tak penat... heheheh...baru ku fikirkan hendak berhenti daripada kerja tu..nak replace dengan menjahit manik2 kat baju..
lama dah aku tak menjahit..ingat ker aku nk menjahit manik2 ni...
paling best belum pe2 lagi aku dah der client nk suruh aku jahit manik kat baju dia..bersyukur sangat2 pada Allah memberikan idea ni...dapat aku tambahkan pendapatan yang sedia ada dan meningkatkan skills yang dah lama aku tak asah...lagipun aku der Cousin yang boleh tunjuk ajar pada aku...dia pun dah lama terjebak dalam dunia jahitan..so pe lagi ..harap2 menjadilah..insyaallah..
Lagipun kata-kata Cousin aku memberikan  semangat pada aku
 "masa kita masih muda kita carilah duit dan simpan duit banyak2 bila kita dah tua kita tak payah susah cari duit dan mengharap pada orang lain..dan janganlah kita membazir masa"

contoh2 manik yang aku telah jahit..





okay tak?

0 comments:

Post a Comment