pergi lah kesedihan...welcome happiness

kembali ke dunia baru...dunia blog...bersama blogger2...thanks che wawa kembalikan aku ke dunia ni kembali...hehhehe...

tak lama lagi 2011 akan menjelang..aku berharap aku kehidupan aku semakin baik..baik dan baik... aku bersyukur apa yg tuhan telah beri padaku...



kalau lah kesedihan dan kelukaan yg aku alami der ubat kat hospital aku nk g ambik...dah ubat yg boleh aku mlupakan segalanya2....


aku percaya...pe yang berlaku der hikmah yer...Ya Allah berikan kekuatan utk aku menempuh segala dugaan dan rintangan dlm hidup ni..amin..

5 comments:

Anonymous said...

salam....singgah kali pertama,

bangga menjadi orang yg pertama follow blog awak.

nice blog...

miss anum said...

thanks singah kat blog sy ni...:P

syazana amira said...

ceria2 selalu ya :D

madmal said...

huhu... nape sedey2 ni.. huhu.. ;)

miss anum said...

sedih..sbb...

Post a Comment